MEDYTACJA PRZY KAWIE

UDOSTĘPNIJ NA:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedIn

medytacja-przy-kawie-lub-herbacie-jak-medytowac-jak-wyciszyc-mysli-spokojny-umysl-cisza-i-spokoj-swiadomy-rozwoj-osobisty-i-duchowyaleksandra-jagodzinska

Drogi Czytelniku,

Zapraszam Cię na kawę, a dokładnie na MEDYTACJĘ przy KAWIE lub HERBACIE – jak wolisz 🙂

Bo widzisz… pewnego dnia mój znajomy zapytał mnie: „Olu… jak Ty to robisz? Ja nie potrafię medytować, śmieszy mnie to, nie da się. Gdy zamykam oczy, to od razu zaczynam śmiać się z tego i nachodzą mnie dziwne myśli. Poza tym jak zauważyłaś, ostatnie czasy jestem bardzo nerwowy, wybucham złością o byle co, nie panuję nad sobą”.

Uśmiechnęłam się lekko na słowa mojego kolegi, po czym zapytałam: „A LUBISZ PIĆ KAWĘ?”. Jasne! – usłyszałam w odpowiedzi. Więc zaproponowałam na początek takie rozwiązanie mówiąc:

Umysł zawsze podąża za uwagą…

 

…więc pijąc kawę lub herbatę, zamknij oczy i świadomie skup swoją uwagę na jej smaku, aromacie, na tym, czy jest słodka lub gorzka, ciepła lub letnia, ma jasny lub ciemny kolor. Jak pachnie? Może świeżo ściętą trawą lub malinami zerwanymi z pobliskiego ogrodu – jeśli pijesz herbatę, a może świeżo zmieloną kawą, której zapach unosi wszystkie zmysły.

 

Delektuj się jej smakiem…. Widzisz… celowo rozciągnęłam ten opis, bo wczytując się nie myślisz o niczym innym jak o herbacie, czy też kawie – prawda? Bo tak to właśnie działa… Więc od dzisiaj TERAZ TY ZAPRASZAJ SIEBIE na „Medytację przy herbacie lub kawie” 🙂

Jest to tylko jedna z łatwych, przyjemnych i skutecznych form medytacji, jakich uczę i  prezentuję w Projekcie – Kochane CIAŁO, Spokojny UMYSŁ, Szczęśliwa DUSZA – po więcej informacji WEJDŹ TUTAJ.

A poniżej przygotowałam  dla Ciebie NAGRANIE mp3 dotyczące właśnie MEDYTACJI PRZY KAWIE/HERBACIE – do odebrania W TYM MIEJSCU.

WAŻNE! Medytując w ten sposób przy kawie lub herbacie postaraj się, aby nikogo nie było przy Tobie, aby nikt nie rozpraszał Cię. Przez te parę chwil bądźcie tylko Ty i Twoja kawa lub herbata.

Spróbuj, bo warto. Medytacja zmienia STRUKTURĘ MÓZGU, a to z kolei wpływa na OBNIŻENIE Poziomu STRESU – stajesz się Spokojniejszy, zaczynasz Odczuwać WEWNĘTRZNĄ RÓWNOWAGĘ…

 

Rozwijaj się na tyle, na ile możesz i czujesz. Przestań wywierć na sobie presję. Ból istnienia pojawia się wówczas, kiedy porównujesz się z wynikiem jaki chciałbyś osiągnąć wyznaczając sobie określony Cel. Rozkwitaj i Rozwijaj się zgodnie ze swoim Rytmem.

 

Więcej na temat osiągania KONSTRUKTYWNYCH ZMIAN ŻYCIOWYCH, pracy z UMYSŁEM i CIAŁEM oraz kreowania POZYTYWNYCH MYŚLI i podążania za Głosem INTUICJI, a nie LĘKU – dowiesz się z OGÓLNOPOLSKIEGO PROJEKTU ROZWOJU OSOBISTEGO I WEWNĘTRZNEGO – Wejdź TUTAJ.

 

 

UDOSTĘPNIJ NA:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

3 − two =